marți, 16 august 2011

Imagine...

    "Pune-ti imaginatia la lucru pentru cateva momente. Imagineaza-ti ca viata ta s-a incheiat si esti condus intr-o camera mica. Sunt doua scaune in acea camera, unul pentru tine si unul pentru Dumnezeu (scaunul cel mare) si mai este in camera si un videocasetofon. Dumnezeu introduce o caseta in videocasetofon. Pe caseta scrie numele tau si are o eticheta pe care scrie Ce ar fi putut fi.
     Imagineaza-ti ca vezi pe caseta tot ceea ce ar fi putut face  Dumnezeu cu viata ta daca I-ai fi dat voie.
     Imagineaza-ti ca vezi ce ar fi putut face cu resursele tale financiare daca ai fi avut incredere in El si ai fi fost generos. Imagineaza-ti ca vezi ce ar fi putut face cu talentele tale daca te-ai fi increzut in El intr-atat incat sa indraznesti. Imagineaza-ti ca vezi ce ar fi putut face cu relatiile tale daca te-ai fi increzut in El intr-atat incat sa fii cu totul loial si cu totul iubitor. Imagineaza-ti ca vezi ce ar fi putut face cu caracterul tau, daca ai fi indraznit sa-ti marturisesti pacatele, sa recunosti ispita si sa cauti cresterea.
     Nu stiu daca Dumnezeu ne va arata fiecaruia dintre noi o astfel de caseta. Dar stiu ca daca ma gandesc serios la cat de departe sunt de ceea ce as fi putut deveni, imi vine sa-mi smulg parul din cap.
      Dar mai stiu ca vreau ca viata mea sa ajunga cat mai aproape de viata pe care mi-a pregatit-o Dumnezeu. Stiu ca aceasta e singura mea sansa si stiu ca vreau sa micsorez cat pot prapastia dintre ce voi fi si ce as fi putut sa fiu. Stiu ca, atata timp cat traiesc, nu este prea tarziu - pentru ca am ziua de azi. Stiu ca vreau sa-I cer Lui Dumnezeu porunci, nu garantii, pentru ca atunci cand Dumnezeu porunceste, El da si puterea necesara. Si stiu ca intr-o zi voi vedea ca a meritat."

John Ortberg - Daca vrei sa umbli e ape ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu